Monday, March 10, 2008

طفلة ضائعة



كنت كطفلة ضائعة

مشوشة التفكير

ممزقة الثياب

تركض حافية القدمين .. على الأرض الباردة

تارة تذرف دموعا .. وتارة تضحك

حتى جئت أنت

بابتسامتك الودودة

بحبك

باهتمامك

فاحتضنتني

وشعرت بالدفء

أخيراااا

قلت لي : كنت أبحث عنك

قلت لي : أطمئني لن أتركك أبدا

قررت أنت تعبر بي الطريق

إلى ذلك الذي يطلقون عليه بر الأمان

وعدتني أني سأجد هناك كل ماافتقدته في حياتي

فوافقتك

وافقتك وأنا أثق فيك

وافقتك رغم خوفي وعدم درايتي بالطريق



أمسكت بيدي وبدأنا رحلتنا

وفي منتصف الطريق قررت أنت التراجع

وتركتني وحيدة هناك

أنادي بأعلى صوتي

ولا مجيب

تركتني هناك

أكثر وحدة من ذي قبل

في مكان لا أعرفه

ليتني ماعرفتك



ليتني لم أثق بك


5 comments:

§a§a said...

اجمل شىء تلاقى حد يحس بيكى ويحبك فعلا

بس الاصعب انه يتخلى عن الانسان فى وقت بيكون هو محتاجه فيه




تحياتى

banotetmasr said...

أجمل شئ أنك بخير

سيبك أنت

بجد يامصطفى منور

وفعلا واحشني جدا

ربنا يوفقك

§a§a said...

ربنا يكرمك

والله انت اللى مختفيه عننا شكلك مخصمانا ولا ايه

عاوزين نشوفك دايما

ويارب تكونى دايما بخير

يلا ادخلى عشان اقولك على مفاجاة

Selfmeaning said...

ابشع حاجة ان حد يسيبك فى نص الطريق

ساعتها مش هتحسى انك ضايعة بس

عشان مش لاقيه يرد عليكى او ينجدك

هتحسى اكتر بالندم انك صدقتى كلام

شخص بيبيع كلام

ياريت فعلا تنسى الاحساس

و تحاولى تكملى الطريق لوحدك

و اكيد هتقبلى حد احسن منه

و ساعتها هتنسى كل دا

banotetmasr said...

sasa

خير اللهم أجعله خير؟



أنا أقدر أخاصمكم بردو؟!!!

ده حتى يبقى عيب

selfmeaning

والله عندك حق

الله ينور عليكي

تسلم بوقك على الكلمتين دول بجد